Välsignad träning för välsignade tillstånd. Och efteråt.


 

Så länge du mår bra av din träning finns inga restriktioner för dig som väntar barn. Du kan i princip hålla igång ända fram till förlossningen. Tips på pass och på hur du anpassar träningen när magen blir stor – och när den blir mindre igen – finner du här nedan.

Träna under graviditeten

Träna efter graviditet

Vår PT Annika leder temapasset ”Träning för gravida och föräldralediga med bebis” på torsdagar kl. 10.00 (se det ordinarie schemat här på hemsidan)

Passet ingår i vårt vanliga träningskort och är särskilt avsett för dig som är gravid eller nybliven mamma, eller dig som är föräldraledig och vill komma iväg på träning där du kan ha med din bebis.

Du tränar din styrka, stabilitet, kondition och balans på ett skonsamt sätt tillsammans med din bebis, och för dig som inte behöver tänka på skonsamhet finns alla möjligheter att utmana rejält.

Passet innehåller musik som är anpassat för bebisarnas känsliga öron.

Vi vill också tipsa om Webbkursen ”Träning för gravida” som erbjuds i Friskispressens regi.
Läs mer om kursen här >>>

  • Ordinarie öppettider

  • MånTisOnsTorsFreLörSön
    Öppnar06.0006.0006.0006.0006.0008.3008.30
    Sista inpassering20.4520.4520.4520.4519.1517.1519.45
    Stänger21.3021.3021.3021.3020.0018.0020.30
  • Öppettider 3-30 juli (v.27-30)

  • MånTisOnsTorsFreLörSön
    Öppnar06.0006.0006.0006.0006.0009.0009.00
    Sista inpassering20.1520.1520.1520.1517.1514.1519.15
    Stänger21.0021.0021.0021.0018.0015.0020.00
facebook twitter